marți, 4 august 2009

Ferma animalelor 2

Da da, le-am prezentat pe rand, pe porc, pe vaca, pe gaina, pe bou, le-am prezentat si impreuna in mediul lor, dar m-am gandit la o poveste despre un porc si o gaina. Stiu, cele doua animale s-ar parea ca n-au nici o legatura, dar va inselati.


Pe langa pozitia inalta, aceea de stapan pe ograda si conducator suprem, porcul joaca si rolul de tata iubitor. Crescuta pe langa curte, si fiind una din motate, gaina s-a hotarat ca ea vrea sa fie importanta. S-a dus la tatal porc si i-a spus:

- Taticule, eu sunt frumoasa. Eu am botic. Eu am crescut pe langa ferma si am copilarit jucandu-ma cu rata si cu gasca. N-am ratat o petrecere. Am fost docila si cuminte. Cocoselul rosu e in limba dupa mine si ar fi iesit si o alianta cu taticul lui mistret. M-am hotarat taticule, sa plec la congres sa lupt cu toata fiinta mea pentru drepturile noastre de animale. Creierasul meu imi spune ca o sa am succesuri si cu baltatele din Franta si cu alea din Germania si daca nu stiu spaniola, ma dau desteapta pe langa un taur de corida si rezolv problema.
Si taticul porc a stors o lacrima, si cu bastita la nas si dandu-si suvita din ochi ii spuse:

- Copilul tatii, du-te pe meleaguri necunoscute pentru ca aici nu te intelege lumea. M-ai facut de minune cu atatea succesuri. Mi-au sarit aia cu drepturile omului in cap cand ai donat un scaun electric. Dar fatuca tatii, nu te mai amesteca nici cu gastele si nici cu ratele ca deja incep boii sa le smulga penele.

Si pleca gaina noastra, cu companie selecta e drept. Berbecul si boul ii stateau in dreapta s-o apere de vulturii de la Cancan. In stanga ... nu-i statea nimeni.
Si dupa ce pleca gaina a venit o furtuna peste ferma. Maaaare furtuna! Gasca ramase fara pene. Cainii s-au enervat asa tare pe rata ca au inceput s-o latre, si Maria sa Porcul s-a apucat sa guite la toata ferma doar doar il mai asculta cineva.
Poveste fara final!


Din capitolul: Recunoasteti personajele!

Un comentariu:

LiaLia spunea...

:)) Da' tu chiar te plictiseşti :))) Nu ai vrea tu să le pui frumos poveştile şi fabulele astea cu animăluţe într-o cărticică? Nu de alta, dar am nevoie de material realist ca să o învăţ pe nepoată-mea cum e cu animalele :D Plătesc bine :)