marți, 18 august 2009

Stire de ultima ora

Stirea e ca nu e nici o stire. Avem cica pachet de masuri anticriza. Uite-l:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
.
.
.
32.
L-am studiat pe indelete ca cei de la Business Standard. Mi-au luat cateva ore. Recunosc. Iq-ul meu e de vina. Mi-a placut si cum l-a comentat Mihnea Graur pe blogul lui. Avem solutii si guvern responsabil. Responsabil cu plata salariilor ca doar asta face un mare angajator. Una din chestiile care se tot discuta e aia cu datul afara din bugetari. E foarte interesant de vazut cum vor aplica Codul muncii ala in care angajatul are o gramada de drepturi si angajatorul are dreptul sa-i dea de lucru angajatului. Mi-a mai placut si atitudinea lui Videanu care a zis ca lunar se scot de fapt pachete anticriza si ca vor continua sa elaboreze. Revin la intrebarea din mai: care au fost cele 8 pachete de pana acum? Banuiesc ca au fumat multe si de aia nu se vad ca cica Fumatul dauneaza grav sanatatii.
No nu-i bai. Ne descurcam si singuri ca s-au ieftinit biletele de avion si parca nu mai e asa departe Congo.

10 comentarii:

Lucian spunea...

eu n-am mai citit nimic din ce scot astia, e pierdere de timp. numai cand il auzi pe boc cum vorbeste ar trebui sa-ti dai seama de asta. e un promo pe antena 3, cred, in care spune "autostrada bechtel nu se discuta, se executa!!!" pe un ton voit hotarat, dar foarte caraghios. ma distreaza de fiecare data :).
concluzia ar fi ca tot singuri trebuie sa ne descurcam

rhodos spunea...

nu-i bai ca nu mai citesti. Tocmai am facut eu rezumatul =))) din pacate nu avem incotro si da, va trebui sa ne descurcam singuri.

Neamtu' spunea...

Imi place ca au decis, parca, ceva legat de forfetar la ANUMITE DOMENII de activitate. Excluderea forfetarului, sau ceva... No, care domenii? Cine are firme care activeaza in domeniul respectiv? Ca sigur, a mea, va plati in continuare porcaria de impozit, chiar daca nu am comenzi,nici profit.

LiaLia spunea...

Mie îmi place măsura aia cu "Scutirea profitului reinvestit in economia reala". CARE ECONOMIE REALĂ???

Cristian Lisandru spunea...

"Pachet de măsuri anti criză"???? Ah, ce mai râd...

GOG spunea...

Una si mai amuzanta.Base propune disponibilizarea bugetarilor incompeteni.
Dupa care criterii?Teste, comisii,analiza eficientei in ultimii 25 de ani de munca sau primele 6 luni a anului 2009?[ce de bani s-ar duce pe garla si cu asta].
Vom ajunge sa ne denigram colegii de munca de teama sa nu ne ia locul? Ramane la latitudinea sefului daca ii plac sau nu ochii cuiva?

A inebunit lupuuuuuuuul !

Chateau Petrus spunea...

pai ar trebui inceput cu disponibilizarea primului bugetar al tarii. Si continuat cu fiica lui, EBA. prprprprprprp

Anonim spunea...

Da, mişto poanta cu pachetele de ţigări. ;))
Ştii cum scrie pe pachete că provoacă impotenţa...dar cred că erau de dinainte, cel puţin dpdv profesional!

Anonim spunea...

Rodi...
Cred ca daca ne strangem la o bere si un mic in umbra cindrelului si punem de un plan anticriza mai destept de 32 de ori decat ce scosesara ei pe piata....
Zau asa.....
:))

rhodos spunea...

@Neamtu': pe principiul "da'i in ma'sa pe restul" ;)
@Lia: facem chestionar :)))
@Cristian: pe mine sincer ma apuca un plans cand vad de nu ma mai pot opri
@Greendorfyn: fuste scurte si pupat in fund e traducerea libera ;)
@Petrus: pai si vrei sa le platim somaj? e scump si ala
@Mihnea: acum nu ne trebuie decat sa le numaram si astora ouale ... i am sick :(
@jenika: io zic sa nu ne plafonam la "de 32 de ori" ... merge si de vreo 100 dar no ... depinde de numarul berilor :)))