luni, 3 august 2009

Primul sau prima

Pentru ca Lia nu a vrut sa ma asculte sa nu imi paseze leapsa asta, nu am ce face si asa trebuie sa ma conformez. Deci: care a fost primul/prima:

maşină: o dacie rosie cu numarul CTB ... era prescurtarea la “ce te bagi” :P
călătorie în perimetrul ţării: Brasovul, vesnic frumos si unde imi petreceam vacantele cu restul familiei mele numeroase

călătorie în afara ţării: în Turcia in 1992 cu trupa de dansuri populare. Acolo am mancat si prima inghetata pe bat :)

amintire: cazatura cu sania in Valea Sapunului ... noroc cu frate-mio care m-a tras de par afara ca ma si inecam in minunea aia de parau de 20 de cm.

animal de casă: Dodo, catelusa care ne pazeste si care ne da trezirea la 6. Crede ca e cocos :D

îndrăgosteală: un baiat din cartier pe nume Cosmin dar a carui porecla era Coco.

descoperire: ca trandafirii inteapa :)

job: la 18 ani broker, avantaj eu ca nu necesita studii superioare si asa s-au linistit si ai mei si eu ca plecam la servici la 6 dimineatza si ajungeam seara la 11 :)

idol: Andre Agassi ... sa nu-mi spuneti ca nu era cool :P

creaţie: nu-mi aduc aminte sa fi creat ceva. Sunt un antitalent :)

Pasez leapsa asta la cine se simte bine si are timp sa o faca :)

2 comentarii:

Orin spunea...

M-am băgat în seamă și ți-am preluat leapșa ;) Dacă nu înțeleg mare lucru din indicii bursieri, aici mă mai descurc... :))

rhodos spunea...

Eu rezolvasem deja si cu cititul lepsei la tine pe blog :D