luni, 17 august 2009

FABULOS!

Aseara, destul de tarziu, am urmarit cursa care a incheiat a doua zi a Campionatelor Mondiale de Atletism de la Berlin. Cea mai spectaculoasa proba a atletismului, cursa de 100 m masculin. Facusem pariu cu tatal meu ca va fi doborat recordul mondial si asteptam. Cursa a inceput. Doi jamaicani, doi americani, doi atleti din Trinidad Tobago, un britanic si inca unul care imi scapa. Stiam ca va fi o cursa disputata dar cand am vazut cei doi metri distanta intre Bolt si Gay mi-au ramas ochii pironiti in ecran si am ramas fara cuvinte. Un fabulos 9.58! Jamaica are din nou suprematia cursei curselor prin Bolt si Powell, cel din urma multumindu-se cu medalia de bronz. Tyson Gay s-a declarat invins, desi, fara a deveni campion mondial, a doborat recordul Statelor Unite.

Pentru vechiul si noul recordman mondial, Usain Bolt: Jos palaria!

Daca ati ratat cursa de aseara in direct, va invit sa o urmariti pentru ca e FABULOASA!

3 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

O cursă excepţională...

rhodos spunea...

va face istorie prin diferenta enorma intre vechiul record si cel actual. 11 sutimi sunt de senzatie :)

Flavius Ţerbea spunea...

Si pe mine m-a impresionat!