duminică, 16 august 2009

Blog despre nimic

Cine a citit pana acum postarile de pe blogul asta probabil ca si-a facut si o imagine de ansamblu asupra felului in care tratez subiectele. Sunt critica de cele mai multe ori si ma enerveaza la culme ipocrizia. Cu toate astea am pastrat bunul simt in comunicare si de cele mai multe ori am fost la limita decentei. Am acceptat criticile si corectiile si am apreciat orice parere argumentata. Cu mici exceptii, am tratat cu umor subiectele spinoase si consider necesar, din nou, un post ca acesta in care sa-mi explic pozitia. Nu am pretentia sa fiu un lider de opinie si nu am pretentia sa fie toata lumea de acord cu parerile mele. Cu avertismentele de rigoare mi-am descarcat nervii pe pagina asta de net si atat. Dupa cum spunea si Petrus in comentariul lui la postul anterior, fiecare are posibilitatea sa aleaga ce citeste. E exact ca la televizor. Atata timp cat nu ma declar o persoana publica si nu public intr-un ziar, imi rezerv dreptul de a ma exprima exact cum doresc pe aceasta pagina PERSONALA.

Cu deosebit respect
Rodica

11 comentarii:

Geocer spunea...

Hai lasa, nu fi suparata. Pe mine m-au si injurat vreo doi (nu cauta comentariile ca le-am sters). Sigur ca ai dreptul sa scrii despre ce vrei si sa-ti exprimi opiniile despre orice. Racoreste-te in continuare pe blog asa cum stii tu s-o faci si gata. Si pana la urma, ai dreptate : te poate contrazice oricine, dar s-o faca in mod civilizat si cu argumente.

rhodos spunea...

@Geocer: am sa pun chestia de sus ca disclaimer :D Nu ma supar si nici nu am sa incetez sa mai scriu. S-ar spune ca e o tara libera nu? :)

Neamtu' spunea...

Daca ai ceva de spus, spune, chiar daca gresesti. Fata de cei care nu au NICI un punct de vedere, esti mai castigat!

Orin spunea...

Am citit acum și post-ul precedent, las două rînduri aici. Eu nu te citesc de suficientă vreme ca să-mi fi format o părere clară despre stilul tău de scris. Pari o tipă dintr-o bucată! Pe mine m-a amuzat cumva accesul tău de furie! E clar că eu n-aș fi folosit cuvintele tale pentru a mă descărca, pentru că am un grad ridicat de autocenzură, dar îți înțeleg reacția și îți dau dreptate! Din păcate, foarte puțini JURNALIȘTI în presa sibiană! Ce găsesc eu totuși de admirat la ei, este că se încăpățînează să rămînă într-un sistem deficitar și lipsit de libertate de exprimare în cele mai multe dintre cazuri!

Cristian Lisandru spunea...

Şi foarte bine faci...

Anonim spunea...

Pe mine ma incriminezi in discutia asta. Eu sunt anonimul. Ma numesc Sebastian, prietenii imi spun Sebi. Numele de familie e irelevant(e o discutie informala). Nu sunt ziarist, nu sunt scriitor. Sa zicem ca sunt om al muncii si am defectul de a atrage atentia altora cand gresesc lucruri elementare. My bad, cum se exprima rrom-englezul. In comentariul din postul anterior am spus "fara suparare". Din pacate a fost cu(...)Ti-a sarit mustarul prea repede, cum mai zicem noi. Am fost dur si imi cer scuze. Cum spunea intr-o replica si Şato Petruş, e dreptul meu de a alege ce blog citesc.
Scuze, regret ca ma repet :)

rhodos spunea...

@Neamtu: apreciez cu atat mai mult cu cat vine din partea unui jurnalist :)
@Orin: din pacate pretentiile mele sunt un pic mai mari in ce priveste meseria de jurnalist. Eu nu fac pacatul sa generalizez ci iau punctual. Toti trebuie sa traim si sunt de inteles si ei ca jurnalisti cu conditia sa nu sara calul.
@Cristian: multumesc :)
@Sebastian: postul anterior l-am inceput asa: "Imi cer scuze din start pentru limbajul suburban pe care am sa-l adopt acum." erai avizat de la bun inceput ca urma un limbaj licentios asa ca puteai foarte bine sa treci peste. Scuzele se accepta. Si cu un PS: nu imi sta in caracter sa sterg comentariile care nu ma aproba, cu conditia sa pastreze limita decentei in limbaj sau macar sa fie justificate.

Anonim spunea...

Aveti un blog foarte interesant. Succes!

Orin spunea...

Şi pretenţiile mele sînt mari. Eu încerc doar să nu arunc prea tare cu pietre într-o barcă pe care am părasit-o cu ani buni în urmă!

rhodos spunea...

@anonim: multumesc :)
@Orin: aici eu am avantajul ca nu am fost si nici nu o sa urc in aceasta barca :)

Miţă spunea...

parerea mea despre blog e k e o chestie personala...nu fortez pe nimeni sa il citeasca...cui nu-i place sa citeasca,sau nu se regaseste in ceea ce e scriu e liber sa dea mai departe..
hai noroc pe mai departe...si la mai multa inspiratie;)