miercuri, 26 august 2009

Schimbat prefix si nik…

Asteptam ziua asta pentru ca mie imi place ziua mea. Pana la ora asta deja a functionat de minune centrala Veltan si m-au gratulat si cei de la Orange cu 16 euroi ca sa ii cheltui pe masura. N-am ratat nici un telefon si nici nu m-am grabit catre casa ca doar sunt in concediu, insa am ajuns cu bine, intreaga si fara peripetii.
Printre urarile de top au fost alea cu copiii: “casa plina”, “la anu’ sa va inmultiti”, “sa-ti dea 2 creti in plus” etc. la tema. Unul nu mi-a urat de bani sa-mi platesc ratele dar no, ii iert :D.

Cand eram mica ma tot innebuneau prietenele care schimbau prefixul ca “vai” ca ‘ioi” ca “ce ma fac” ca … mai auzeam si din alea cu “las ca vezi tu”. No am vazut. Nu s-a intamplat nimic. Ma simt ca ieri si ma simt mai bine ca niciodata. Nu e panica prin zona si va jur ca imi vine sa rad.
Pana la urma e primul an din ultimii 5 cand stau pe acasa. Ultimii 4 i-am petrecut tot prin tari straine sau pe drum catre Franta, dar de fiecare data aveam bucuria ca sunt cu familia. Frate-mio avea grija sa pregateasca gratarul si micii pana ajungeam ca sa ma simt ca acasa :).
Nu va mai povestesc nimic acum de drumul de zilele astea ca e pacat sa ma enervez tocmai azi dar promit ca elaborez un material didactic pentru ministresa turismului. Va fi de senzatie, dar maine :).
Va pup si Happy birthday to me! :P

PS: Ma rasfat cu urmatoarea melodie si sper sa va placa si voua :)

23 de comentarii:

Băgă spunea...

la multi ani!

mace spunea...

la multi ani!

LiaLia spunea...

Şi nu te-ai trezit azi dimineaţă plină de riduri? Nu a căzut casa pe tine? Vai, nu pot să cred! Mie aşa mi-au zis că o să păţesc când împlinesc 30 de ani :))) Da, fato, dar tu măcar eşti măritată, la casa ta, nu ca mine fără rost deşi am 31 :)) La mulţi ani frumoşi şi bucuroşi, cu mult soare şi nori trecători! Te pupez tare tare!

Ada Angharad spunea...

Dada, la multi ani! Anii nu conteaza atat de mult, conzeaza cum te simti tu!

Geocer spunea...

Pai atunci la multi ani si de la mine si un sfat prietenesc : nu mai face din faruri pe autostrada, ca eu ii injur pe toti astia pe care-i vad clipind ca nebunii din faruri ca sa se dea toata lumea la o parte din fata lor mai rau decat din fata vreunei coloane oficiale.

Marius spunea...

Pai, la mai multa bloggareala, sa ai parte de plata ratelor, sa se aleaga presedintele pe care-l vrei / visezi si, super-suprema !!! ,toti din jur sa-ti fie garantati direct si persoanl de vanghele ! Glumsec desigur ! :)
La numai bine !

Anonim spunea...

Rodiiiiiiii!!!!
Fatooo.....LA Multi Ani!!!!
Sa cresti si mai mare sa ne traiesti o mie de ani fara reparatii capitale si sa fii iubita asa cum numa tu meriti si iti doresti!!!
Bine ai venit in randul celor cu prexiu 3....
Hai sa ti tzuc....
De la Costa Rica ...un vin si o barfa pentru eternitate!!!
Sa petreci mumos!!!

Neamtu' spunea...

Bre, poi, hai LA MULTI ANI! fericiti, cu chef de... viata si de chef! Toate cele bune!

little RED spunea...

nu e grav ca e ziua ta. LA MULTI ANI si sa ti dea Dzeu gene pana la 80 de ani sa ai pe ce pune rimel, salariu pt rate si concedii variate si multa sanatate, ca daca-i aia faci de toate....hihi am facut si rima:D

Vaca Verde spunea...

la multi ani! sa stii ca eu te+am sarbatorit astazi cu bere ;) te pup, sa fii sanatoasa!

Miţă spunea...

La multi ani! (fara rate :P )

rhodos spunea...

Va multumesc din suflet la toti :) eu inca sarbatoresc (cu bere vacuto :P ) si sper sa ma tina ficatul pana duminica ca muuulte ma asteapta :) si o sa-mi platesc si ratele desi la ora asta nu mai conteaza :)

GOG spunea...

LA MULTI ANI, FRUMOSI, VESELI SI NOROCOSI !

http://www.youtube.com/watch?v=jQ3sXBoMT8Q

varanus spunea...

Dacă n-ai închis lista, hop şi eu în calitate de felicitadores întîrziatos, pe motiv de desant în Deltă. Dintre la cormorani, sulineni, mahmudieni şi tulceni, iaca îţi doresc să ne trăieşti, Rodosico, mult şi bine:)

Flavius Ţerbea spunea...

Deci, cum e la 20 de ani?:) La Multi Ani indiferent de prefix, pai nu?

Ciprian D. spunea...

La Multi Ani!!!! !!

Calin spunea...

la multi ani cu imensa intarziere!

Anne spunea...

cu intarziere, iti urez si eu un LA MULTI ANI!

Geocer spunea...

Fata asta si-o fi sarbatorind in continuare ziua de nastere? Ce mai stiti de ea?

Miju spunea...

La Multi Ani!

umpic intarziat, ca am fost, schiop, carat prin tari straine, bucuros uneori ca n-am acces la net mai mult decat sa mai urc cate o poza...

aaa... toamna faina in livada?

Calin Blaga spunea...

ai disparut? Nu mai da voie seful la blog? :D

florinel spunea...

La Multi Ani Rodicutzo!

tudor CeMerita.ro spunea...

cadouri ceva?

(campania commenturilor irelevante a.k.a. spam)