vineri, 21 august 2009

Postarea de weekend si contzed

N-am vrut. Credeti-ma pe cuvant ca nu mi-am dorit concediul asta asa lung. Adica cum sa plec io o saptamana de la servici? As fi avut o gramada de treaba dar cu putin efort rezolv azi si gata. Dar 5 zile libere? Shit! Ma rog. Daca adaug si weekendurile sunt 9 zile. Program de concediu:

Weekend 1: stat acasa si pus zarzavaturi pentru la iarna plus aranjat garaj, rafturi si borcane pentru muraturi
Luni-miercuri: un drum ca insotitor de delegatie si sofer prin Baia Mare si Oradea (da Doamne sa apuc macar o baie la Felix!)
Miercuri: serbat ziua in cerc restrans. Adica eu cu sotul si cu tata.
Joi: curatenie si primenit casa pentru musafiri. Nu m-am gandit ca va creste lista in halul asta dar am ajuns de la 10 invitati la 20. Deh. Cine m-a pus sa am asa multe neamuri si prieteni :D
Wichend 2: serbat in cerc larg. Mai pui ca schimb prefixul si fac un an de la pirostrii. Nu va mai zic ca ma serbez si cu numele ca doar de aia e Sfanta Monica pe 27 hihi!

Promit ca am grija la condus si ca nu fac vreo toxiinfectie alimentara de la gratare si beri. Nu de alta dar nu scapati de mine asa usor ;)

Si PS: poate ma las si de fumat dupa asta ca mi-am propus o intoxicare du dureri de gat :D

9 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

La mulţi ani anticipat!!! Un an de la pirostrii? Trebuie să se lase cu focuri de artificii...

Geocer spunea...

Concediunplacut si sa traiesti multi ani, cat mai fericita.

Lucian spunea...

pai concediu placut atunci :)

Orin spunea...

Trebăluit + șofat + îmbăiat + concediu plăcut! Și La Mulți Ani! Ție și căsniciei!

Orin spunea...

Aaaam uitat... ți-ai schimbat și look-ul blog-ului! Ești pusă pe fapte mari! ;)

Marius spunea...

Ei, la multi ani pentru ambele evenimente ! Sa-ti fie cu bine ! :)

LiaLia spunea...

Io te sun direct, aşa că acu doar concediu minunat îţi doresc! Abia aştept să îmi dai murături la iarnă :D

Antoaneta spunea...

of, si între atâtea daraveri, când mai faci tu leapsa? Verzi ai muraturile, asadar nu-ti va fi greu;)

Felicitari pentru aniversara, la cât mai multi ani!

rhodos spunea...

@Cristian: multumesc mult :) Artifciile le lasam pentru aniversarea de 50 de ani :P
@Geo: Multumesc frumos. promit sa fiu cat pot de fericita :)
@Lucian: merci merci :)
@Orin: Multumesc :) e normala o schimbare nu? de tuns m-am tuns acum o luna asa ca nu mai aveam ce freza sa inventez si am trecut la blog :P
@Marius: Multumesc la fel :)
@Vulpito: inca astept telefonul :D
@Anto: m-ai lepsuit acum dar promit ca rezolv problema ;) muraturi inca n-am pus dar vinetele sunt deja pachetele rezolvate :) Multumesc frumos pentru urari :)