luni, 17 august 2009

Nu ma dezmintzasc!


Fara corecturi va rog. Iara vreau sa scriu o chestie din asta de suflet asa, dar deja au intrat toate in normalitate. Cand am vrut sa public si eu declaratia zilei, hop, au publicat-o astia prin toate ziarele, de la ZF la Can Can. Si io de unde sa mai scot originalitati? Pai normal ca daca Iliescu zice “da-o-n ... de...” toti is ca OTV-u’n gura lui si-l cauta de carii.

Cu lucrurile astea de origine mi-am prins urechile si cand au publicat cei din ZF optimisme legate de caderea de 8% a PIB. Pai normal. Baga frica in noi ca picam cu 8-9 si dupa aia primesc telefon de la altii mai de sus: “Baiiii, nu v-am zis noi ca de fapt cadem numai cu 1.2? pai sunteti prosti in an electoral sa faceti comparatii an/an? Dati la popor placa cu 1 fata de mai ca astia e prosti si nu stie!”

Si m-am mai opintit intr-una. Cica Senzuala si-a dat buca pe post in Spania. Asta la pariu ca e de noutate. Ziceti voi ca stiati si io ma las de scris. Jur. Originalitati din astea numai in Can Can si Apropo apar, si cum lumea de aici e culta v-am ars. Am publicat-o in prime time.

Sa ne auzim cu bine ca asa orijinalitate numa la blugii Levi's mai gasiti ;)

3 comentarii:

Geocer spunea...

Dar cine e Senzuala?

val mănescu spunea...

Io ziv să te dezminţăşti şi să deşchizi ochii. Eşti aici. Acum. În Românica cea mică, nebunică, drăguţa de ea, coadă de pisică. De buci ne mai arde nouă? Pibu se duce pipulă, nimeni nu face nica, năvălim la mare, la munte, cu vulturu-n gheare.
Rhodos, dă-o-n fasole, chiar iai lucrurile-n serios?
Eşti prea ardentă.

rhodos spunea...

@Geo: ii zicea Simona si de mult suflet cat am pus sa scriu de ea ca sa nu mi-o fure altu' ininte am uitat ca e cu S si nu cu Z. Sper ca cu S te-ai prins nu? :)))) daca nu nu'i bai ca poa' sa fie si Elena si Marilena si Elena din nou :D
@Varanus: nu's ce'am patit azi zau dar m-o palit pasiunea. Ai dreptate. In loc sa-mi vad de criza io ma iau cu prostii d'astea serioase.. pfiu!