luni, 25 mai 2009

Vreti? Sigur? N-are decat o saptamana ...

... vechime. Nu vorbesc de nimic politic ca cica numai azi se pun noii directori la institutiile politizate. Vorbesc de chifla de la noul deschis KFC. Pentru ca am avut pofte saptamana trecuta si pentru ca nu am avut drum pana la iesirea din oras la Shopping Center, am facut cheta in birou si am trimis reprezentantu’ la noul restaurant, proaspat venit in oras de doar o saptamana. Bun. Aripioarele ca aripioarele. Sosurile clasice. Pepsiul de dozator cum il stim. Dar surpriza: CHIFLA BETON! Eu inteleg din chestia asta ca romanii au inceput sa manance sanatos, adica fara paine ca sa nu puna la silueta, dar ce te faci cand vine un fomist din asta ca mine care nu se satura fara paine, si tu ii dai pitute cu vechime?

La multi ani le dorim noilor veniti in oras. Raman la mizeria de meniu McChicken, nu de alta dar inca nu am dat peste chifla de la deschidere si e si mai la indemana. Pofta mare!

8 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Se spune că obrazul subţire cu cheltuială se ţine, dar observ că domnii de la KFC nu ştiu acest proverb...

LiaLia spunea...

Din păcate, nu ştiu dacă despre kfc sau mcdonalds se poate vorbi de obraz subţire. Draga mea, din punctul meu de vedere, mai bine ai mânca pufuleţi sau covrigi cu sare, am un feeling că sunt muuult mai cinstiţi :) Eu mc sau kfc nu manânc nici să mă târâi pe jos de foame. Deh, aşa sunt eu mai fiţoasă :p

Anonim spunea...

mc si kfc sucks rau de tot. Sosuri de toata jena, pline de zahar, cartofii inoata in grasime. Iar de cand am vazut din ce se fac nuggetii de pui mi s-a intors si mai rau stomacu pe dos: din piele si resturi de pui presate, o scarbosenie. Asa ca pana la urma, painea uscata era cea mai sanatoasa.

Anonim spunea...

Nu mai mancati ma de la mcdonalds sau kfc toate tiganiile. Lasati fitele si mancati si voi o zacusca, o rosie cu branza(de altfel mult mai sanatoase), ca nu va cade gradul...

rhodos spunea...

@Cristian: Vorbim totusi de o afacere in franciza. Pacat de reclama proasta din prima saptamana
@Lia: mai nou ai fite pe invers ca ui ce zice nenea anonim 2 ca noi astia care indraznim un fast food suntem fitosi ;)
@Anonim 1: ai perfecta dreptate dar n-am in zona nici un restaurant traditional si nici nu am obiceiul sa imi pun sandwichul in sacosa dimineata :D
@Anonim 2: mi-au cazut toate gradele de cand mananc numai rosii turcesti si ardei chinezesti si piersici italiene. Zau.

Anonim spunea...

Pai vezi ca recunosti? Daca cumperi legumele din hypermarket...

Anonim spunea...

Tu stii cum e sosul ala de usturoi de la kfc,apropo? Se cumpara la galeti de 10 kg si o data deschis, nu stii ce se impute. Noroc ca il mai lungesc ei...

rhodos spunea...

si norocul meu ca nu mananc sosuri de nici un fel :d