vineri, 22 mai 2009

Daca as fi fost ....

Imi propusesem sa nu mai scriu lepse, dar pentru ca Lia nu s-a lasat si mi-a pasat una asa de week-end, ma conformez si o postez mai jos. Cine doreste sa preia leapsa asta este liber sa o faca pentru ca e o chestie foarte draguta :).

Daca aş fi fost...

o lună a anului eram august pentru ca e o luna fierbinte ...
o zi a săptămânii eram vineri
o parte a zilei eram seara
un animal marin eram o foca
o direcţie eram dreapta
o virtute eram pasiunea
o personalitate istorică eram Ioana d’Arc
o planetă eram Mercur
un lichid eram sampanie
o piatră eram granit
o pasăre eram cuc
o plantă eram un trandafir
un tip de vreme eram o ploaie de vara
un instrument muzical eram chitara
o emoţie eram entuziasmul
un sunet eram bataia tobelor
un element eram pamantul
un cântec eram Poison
un film eram Crash
un serial eram Norii negri
o carte eram Buna seara, Melania!
un personaj de ficţiune eram Don Quijote
un fel de mâncare eram o ciorba de fasole cu afumatura
un oraş eram Paris
un gust eram sarata
o aromă eram vanilie
o culoare eram rosu
un material eram satin
un cuvânt eram "nebunie"
o parte a corpului eram capul
o expresie a feţei eram zâmbet
o materie de şcoală eram fizica
un personaj de desene animate eram Remy din Ratatouille
o formă eram sfera
un număr eram 6
o maşină eram un Allroad
o haină eram pantaloni.


3 comentarii:

LiaLia spunea...

Hihihihi, ce tare!!! Mă încântă peste măsură răspunsurile tale, mai ales ciorba de fasole cu afumătură şi Bună seara, Melania! :)

Cristian Lisandru spunea...

Frumoasă leapşă. Au farmecul lor aceste întrebări şi răspunsuri, din când în când intru şi eu în joc. De fapt, chiar duminică am promis că răspund la o leapşă. Primită tot de la... LiaLia!

rhodos spunea...

Lia draga, sunt convinsa ca o parte din raspunsuri erau previzibile :) Si parca se spune ca esti ce mananci nu? :)))))
Cristian: eu astept raspunsurile de duminica :). Lia are talentul de a mobiliza lumea asa ca e greu sa ii rezisti.