luni, 18 mai 2009

Update: Ora de citit

Pentru ca azi am fost placut surprinsa, trebuie sa va impartasesc.
Am primit cartile comandate saptamana trecuta mult mai repede decat ma asteptam. Miercuri dimineatza am facut comanda. Miercuri dupa-masa am primit confirmarea ca pachetul a fost trimis. Vineri dimineata au fost cei de la Cargus pe acasa si au lasat instiintarea ca am colet. Evident ca fiind la servici nu am putut ridica coletul si am asteptat sa treaca weekend-ul. Azi dimineata primesc telefon ca mi-au sosit cartile.
Surpriza ca au venit asa repede a trecut pe nesimtite, dar faptul ca din 6 carti comandate, la preturi rezonabile, 5 sunt in editie cartonata si prezentate intr-un mod de exceptie m-a lasat masca.
Deci calificativul pentru Polirom trebuie sa fie maxim:
10 pentru promtitudine
10 pentru prezentare si calitate.

Niciun comentariu: