miercuri, 14 ianuarie 2009

M-am mai ales cu una :)


M-am mai ales cu o leapsa de la Brylu si asa ca trebuie sa ma conformez. Iata in ce consta :
  1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
  2. Pick the 4th picture in that folder.
  3. Explain the picture.
  4. Tag 4 people to do the same!
Eu am gasit ceva caracteristic. Culmea coincidentei :P. Un simplu drum de 24 de ore Sibiu-Limoges (Franta). Mentionez ca nu depaseam limita legala :)))
Si amu ca sa fie meniul complet o desemnez pe Lia care acum imi e datoare, Ramo, Lucian si Calin.
No sa va vedem ce gasiti ca io tare mi-s curioasa :D

9 comentarii:

Brylu spunea...

tulai tusa, da care era viteza legala?

LiaLia spunea...

:)) am rezolvat problema. Si la mine e ceva caracteristic :))

rhodos spunea...

@Brylu: acolo era 120 dar pentru cineva care a ramas fara carnet din cauza vitezei a fost o performanta sa ma conformez :D
@Lia: Ca sa vezi cate chestii avem in comun :))

Anonim spunea...

preiau leapsa

Lucian spunea...

felicitari, 117 e o viteza rezonabila :)

rhodos spunea...

@Lucian: tinand cont ca trebuia sa ies de pe autostrada este rezon ;)

ramoo spunea...

117 doar:D? rodiiiiiii ma dezamagestiiiiiiiiii:))

rhodos spunea...

Ramo draga .. daca esti atenta mai aveam 500 de metri pana la iesirea de pe autobanda .. ce sa fac si eu daca poza asta s-a nimerit? Vrei s-o pun pe aia cu 186 la ora? :D

ramoo spunea...

Hmmmm...186?...Oare ce figura aveau ceilalti din masina:))? Hai sa-ti povestesc eu o faza:eram pe autostrada in Germania cu unchiul meu(vitezoman:)) Eram calma, pana cand ne-o depasit un porsche. Zic : unchiule ui la ala, cred ca are vreo 200 . El imi da replica: pai noi avem 210:)).Cred ca m-am facut verde. Mai bine tacea, eu aveam impresia ca avem max 100:D No' alea da sosele:))