vineri, 24 octombrie 2008

M-am saturat !!!!

N-are rost sa mai fac print screen la ecranul bursei ... e deja tarziu .. -15% a ajuns la ordinea zilei de ne-am si obisnuit .. azi din nou bursa suspendata si va fi si luni la fel .. nici nu vreau sa-mi imaginez ce urmeaza in perioada urmatoare. Am scazut pana acum cu 90% din cauza turbulentelor financiare de pe piata internationala. Acum cu darnicia asta in exces a guvernantilor nici nu pot sa-mi imaginez ce ne asteapta. Eu ma gandesc sa ma retrag in munti ca m-am saturat de un presedinte care dezbina natiunea, m-am saturat de politicieni imbuibati, m-am saturat de ipocrizie, m-am saturat de lipsa de civilizatie a poporului roman, m-am saturat de mizeria de pe strada , m-am saturat de Romania!!!

6 comentarii:

Lucian spunea...

Eu incep sa ma intreb din ce traiti voi. De unde sau din ce mai scoateti bani?

rhodos spunea...

inca mai avem resurse dar greu de spus ce se va mai intampla daca se lungeste criza mai mult de 6 luni

rhodos spunea...

http://brokershandsontheirfacesblog.tumblr.com/page/
si mai misto e ca toti aratam asa

Lucian spunea...

:))) pozele alea sunt facute in ultima perioada sau asa erati si in vremurile bune?

rhodos spunea...

trebuie sa recunosc ca io nu ma prea uit in oglinda dar cam asa aratam in ultima vreme si recunosc ca am aruncat o privire spre mirror ca sa vad daca se potriveste tinuta. Din pacate astea sunt poze facute in ultima luna si nu de la crahul din 2001 :(

Carti fara pret spunea...

criza asta poate ne aduna pe cei ce gandim altfel....sa ii schimbam pe aia care au ramas vesnici din comunism pana azi...