luni, 13 aprilie 2009

Mi-a scapat ... mea culpa!


Printre impozite forfetare si Ciumaci si Boci si Basesti mi-a scapat o stire pe care o consider importanta pentru ca e altfel. E altfel pentru ca e o stire pozitiva. E altfel pentru ne intereseaza. E altfel pentru ca nu mai aparem macar pentru cateva zile ca fiind un popor de hoti si violatori. Inventatorii romani au luat Marele Premiu, cu unanimintate de voturi, la Salonul International de inventii de la Geneva. Stirea a aparut in 05.04.2009 dar pentru ca nu implica un viol sau o crima, si nici un Becali arestat, nu a avut timp de emisie la TV si nici presa nu a acordat mai mult de cateva randuri.

Revenind la subiect, ar fi fost absurd ca statul roman sa isi faca reclama din acest eveniment pentru ca bugetele folosite de inventatorii romani sunt aproape in exclusivitate din mediul privat. Statul nu participa cu nimic la incurajarea vreunui inventator autohton deci nu ne mira lipsa acestei stiri din categoria Breakin’ news.

Le dorim celor de la firma castigatoare, MB Telecom, mult succes in continuare iar eu imi fac mea culpa pentru ca stirea asta .... mi-a scapat!

2 comentarii:

dheo spunea...

Vino si tu joi, 16 aprilie, de la ora 17 in Imperium Pub la Blogmeet Sibiu Primavera 2009! Tema discutiilor: Blog versus presa. Vom avea si un invitat surpriza! Confirma-ti prezenta pe mazemania.ro sau pe dheo.ro

LiaLia spunea...

Te pup, Rhodi! Şi îţi mulţumesc din suflet pentru ştirea asta :)