marți, 28 aprilie 2009

Doar frumos

Dupa multi ani am avut parte de niste sarbatori frumoase. Nu in sensul ca am mers la biserica si ce slujba frumoasa am ascultat si nici plimbareala prin oras in noaptea de inviere doar de ochii lumii. Sincer vorbind nici nu am fost la biserica si nici pe Trinitas nu m-am uitat. Au fost frumoase pentru ca am reusit sa petrec mai mult timp cu familia. S-ar putea spune ca lipsa mamei a facut sa intregeasca un sentiment de pretuire pentru ceilalti membri. Imi doream de mult sa stau mai mult timp cu Maria Sa, desteptul si frumosul familiei. Asta era frate-mio. A venit in sfarsit dupa multi ani si mi-a oferit, pe langa multi trandafiri gata crescuti in gradina, si multa liniste. Ce poate fi mai frumos decat sa gradinaresti, sa faci plaja, sa mananci, sa bei, sa te uiti la Dr. House si sa citesti o carte buna? Compania mai mult decat agreabila timp de o saptamana m-au facut sa uit de toate. Imi era dor sa am discutii in contradictoriu cu Maria Sa si imi era dor sa ascult la nesfarsit povestile hazlii cu privire la mama. Mama era o haioasa si nu puteai sa nu zambesti cand ne intreba: “Asa-i ca’s haioasa?”. Totdeauna i se confirma.

Poate sarbatorile astea ar fi fost mai frumoase dar nu poti schimba cursul lucrurilor si atunci profiti de ce se ofera. Mi s-au oferit niste povesti spumoase si niste amintiri care nu se vor sterge.
Sper ca si voi ati avut parte de multa bucurie de sarbatori si ca la voi a fost cel putin la fel de frumos.

4 comentarii:

Marius spunea...

Ai avut parte de sarbatori asa cum ar trebui sa fie ... Sincer, citind post-ul tau m-am gindit la al meu Maria-Sa ... Si m-am vazut si in gradina ... Cu papagala mea.
Multumesc !

Lucian spunea...

ma bucur ca ai avut un paste frumos, welcome back :)

rhodos spunea...

Marius@ sa stii ca m-am gandit la tine cand am scris postul si asteptam vizita :) Nu ai de ce sa-mi multumesti ci eu trebuie sa fac asta
Lucian@ cate o pauza face bine :)

LiaLia spunea...

Te îmbrăţişez cu drag, Rhodi, şi mă bucur din suflet de liniştea şi bucuria ta :) Şi pentru mine tot asta a fost frumos de Paştele acesta, că am stat cu toată familia la masă, poveşti, amintiri. În plus, am fost Aleasa să dorm cu nepoată-mea de după-amiază şi m-a copleşit cu drăgălăşenia cu care m-a luat în braţe în somn, cu pupăturile de la trezire şi cu "Lia ubesc" spus cu zâmbetul ăla dezarmant pe mutriţă :)