marți, 30 martie 2010

Au, ma doare!!!

Asta era o poezie pe care mi-o recita mama cand eram copil.
Azi in schimb ma doare ca ne-am inconjurat de imbecili. Unul care e in fruntea noastra ne explica ce tampiti sunt doctorii nostri care, in 40% din cazuri, pun diagnosticul gresit. O fi 40% de diagnostice gresite. O fi mai putine. Nu stiu. Ce stiu insa din experienta personala e faptul ca nu pregatirea medicilor este deficitara, ci sistemul subfinantat devenit nepasator si lipsit de vointa. Pe de alta parte, nu e just sa descalifici o intreaga categorie profesionala cand ai medici amendati pentru ca si-au permis sa trateze pacientii. Nu este normal ca un pacient sa isi aduca de acasa medicamente, manusi chirurgicale etc. Nu este normal ca un bolnav sa fie tratat cu indiferenta in locul medicamentelor.
Stim toti ca sistemul e in coma din punct de vedere financiar dar ma uimeste tupeul ordinar de a acuza slaba pregatire a medicilor cand exista nenumarate spitale unde nu se poate face un set intreg de analize. Cine spune ca medicii nostri pot diagnostica citind in stele?
Eu propun ca la urmatoarea ajustare bugetara sa cumpere cate un glob de cristal pe fiecare sectie medicala. Cine stie?! Poate se recalifica si medicii nostri.

Si ca sa ne binedispunem pe final:

Un medic legist lucra tarziu in noapte. Examina cadavrul d-nului Schwartz, inainte ca acesta sa fie incinerat si a facut o descoperire uluitoare. D-nul Schwartz avea cel mai mare penis pe care il vazuse vreodata.
- Imi pare rau ...comenta legistul, dar nu te pot incinera cu tot cu asa un penis impresionant... Trebuie sa-l pastrez pentru posteritate
Si, harst! i-o taie si o puse intr-o cutie si o lua acasa.
- Sa-ti arat ceva de necrezut!" ii spuse el sotiei deschizand cutia.
- Dumnezeule! exclama aceasta. A murit Schwartz !!!

4 comentarii:

Orin spunea...

Wellcome back!
Cum necum, și eu vroiam să postez astăzi tot despre subiectul ăsta. Un pic diferit! Voi ține cont și de părerea ta ;)
Foarte tare bancul!

rhodos spunea...

bine te-am regasit :). La asta chiar nu m-am putut abtine :)

Miju spunea...

dada, ca si Orin, ma bucur ca ai "revenit". imi pare rau ca subiectul care te-a readus e din gama asta, a jucatorului fara cap. as vrea de multe ori ca in initiativele celor ca el sa descopar ceva pentru care lupta. nada! doar improscat cu noroi si intors un pic profilul pentru poza.

val mănescu spunea...

- Fetelor, ia pregătiţi voi sala de operaţie, că tre să scurtăm penisul unuia.
- Vai, don doctor, da de ce?
- Pencă-l bate la genunchi şi i-a făcut o o rană care s-a infectat.
- Şi n-am putea să-i mutăm genunchiul mai jos?