luni, 1 februarie 2016

Fumatul si chermeza

Am cate o seara in care ma simt foarte bine. Beau o bere, mai citesc un banc, mai fac glumite cu sotul din dotare, mai bag un Candy de care am devenit dependenta ca de tigari, si de’astea, casnice.
Mai, si in toata seara asta buna, imi vine cate o stire din aia buna de ma paleste in moalele capului. Trebuie sa ma las de fumat din 15 martie. Eu am mai avut o initiativa similara la inceputul anului, dar ca orice fumator care se respecta, a trecut si ziua Z. Si tot nu m-am lasat. E drept ca eu nu pot sa fac farfurioare la flori din scrumiere, nu de alta dar ghivecele mele depasesc considerabil in diametru scrumierele, dar parca as mai fi facut putina lumina in bucatarie, in special dimineata cand isi dau intalnire fumatorii la cafea.  
Revenind la stire, idea de baza e ca prietenii care nu se vor lasa de fumat isi vor face program in familie. Una peste alta, nu e nevoie sa socializam in carciuma. Berea la PET e ieftina, si oricum mai ieftina la supermarket decat in carciuma, indiferent care o fi ea. In al doilea rand, de o chermeza acasa mi-e dor. Ne vom aduce aminte de chefurile din adolescenta cand era de musai sa ai un casetofon cu doua casete, iar “punatorul de muzici” derula casetele cu creionul ca nu cumva sa rateze hitul pentru care a dat un cartonas de guma TURBO sau te miri ce alte favoruri. Unii aveau doar prieteni specializati in copiat casete.
Deci, una peste alta, statul ne va face un favor. Nu mai dam banii pe bautura si vom socializa mai mult la petreceri cu ai’mai dragi. Romanul doar e inventiv.

Have a nice month! :)

Niciun comentariu: