marți, 11 august 2009

Leapsa cu poezii

DreamWind mi-a pasat o leapsa pe care nu pot s-o lasa asa neindeplinita. Nu stiu acum cum trebuie s-o iau ca daca vine vorba de poezii aici nu am avut eu prea mare talent dar ma stradui.

1. Care a fost prima poezie citita

Citita nu mai stiu dar cu siguranta prima poezie stiuta a fost "Au-ma-doare". Il mai tineti minte pe Au-ma-doare doctor bun"? Eu nu mai stiu versurile dar mi-o aduc aminte pe mama care ne tinea spectacol in bucatarie recitand-o :).

2. Care a fost ultima poezie citita

"Infometat..." by Cristian Lisandru pe care il citesc de fiecare data cu mare placere si caruia ii pasez si leapsa ca doar e poet :P

3. Ai scris vreodata o poezie? Daca da, ce ai facut cu ea?

Hmmmm... am scris niste poezii puerile dar pentru mine erau cu fooooarte mult talc :P. Una din ele suna cam asa:

"De dimineatza
E viata,
da'ngheata totul la fata.

La amiaz
Se'asculta jazz,
iar dupa caz simtul e treaz.

La apus,
Steaua de sus
Iute s-a dus si s-a ascuns.

iar la noapte
Vise desarte
Pline de soapte ne vor desparte."

Mai erau cateva strofe dar le-am uitat :D. Acum oricum zace in foile unei agende pe care nu ma indur s-o arunc.

Si ca incheiere trebuie sa adaug un vers ca sa fie completa provocarea:

Treceau cocori spre asfintit…
Recolta e aproape
Spre cer incet eu am privit ...


Si ii las Liei placerea sa continue :)

Niciun comentariu: